Memur Sicil Otomasyonu










Memur Sicil Otomasyonu
657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi olan tüm kamu çalışan personelin sicil dosyası, hane birey bilgileri, izin, rapor, askerlik, hariçten hizmetleri, aldığı ödül ve cezalar, hareket onay, mal bildirimi, kurs, sendika, kadro ve emeklilik bilgilerinin takibinin yapıldığı sistemdir. Personelin öğrenim durumundan nüfus bilgilerine, adreslerinden eş ve çocuk bilgilerine kadar detaylı takibi yapılabilmektedir. Sosyal Güvenlik Kurumu’nun hizmet takibini yaptığı hitap projesinde istenilen nüfus, askerlik, okul, kurs bilgileri, hizmet cetveli, unvan bilgileri, hariçten hizmetler ve tazminat bilgileri girişleri ile uyumlu olduğu için program bu bilgileri otomatik Hitap’a aktarabilmekte ve aynı zamanda hitapta kayıtlı verileri programa çekebilmektedir. Mernis servis sağlayıcısı şifresi ile personele ait nüfus bilgilerini program otomatik alabilmektedir. İzin ve hizmet bilgilerinin kurumun web sayfasına aktarılarak personeller tarafından izin takibi yapılabilmektedir. Personel ile ilgili kadro değişiklik cetveli, kadro ihdas cetveli ve kadro hareketleri onay belgesi hazırlanabileceği gibi bunların yanında kullanıcıların işlemlerini daha kolay hale getirmek ve gerekli mercilere bilgi vermek amacıyla programda detaylı birçok rapor istenilen formatta (pdf, xml, doc, bmp, jpeg vb) alınabilmektedir.